Platformregels

Gedragshuisregels gebruik platformen social media

1. Deelnemers aan het platform proberen kennis en andere waardevolle informatie te delen, mits die informatie niet vertrouwelijk is en het de andere deelnemers en gemeente niet schaadt. Deelnemers en gemeente publiceren niet ongevraagd vertrouwelijke of andere merkgebonden informatie. Voor het publiceren van gesprekken wordt eerst toestemming gevraagd aan de desbetreffende of de daarvoor verantwoordelijke afdeling of persoon.

2. Deelnemers en gemeente mogen geen vertrouwelijke en/of schadelijke informatie verstrekken over klanten, partners of leveranciers zonder hun goedkeuring. Hierin wordt geen onderscheid gemaakt tussen informatie over het product en de persoon of het bedrijf.

3. Wees extra voorzichtig bij het publiceren over, of in discussie gaan met, een klant of concurrent. Verkeerd opgevatte of slecht onderbouwde stukken, kunnen direct nadelige gevolgen hebben voor de betrokken deelnemers en gemeente.

4. De gemeente ondersteunt de open dialoog en de uitwisseling van ideeën en het delen van kennis.

5. De beheerder van het platform is te allen tijde bevoegd om berichten te verwijderen als deze schadelijke teksten, opmerkingen, afbeeldingen bevat voor (één van de) deelnemers.

Ook worden berichten verwijderd als deze de online discussie dreigt te ontsporen, of in het ergste geval al helemaal ontspoort is. De beheerder neemt direct contact op met de verantwoordelijke deelnemer. Ook als een deelnemer constateert dat een discussie uit de hand dreigt te lopen neemt deze contact op met de verantwoordelijke deelnemer en beheerder en overlegt over de te volgen strategie en eventueel verwijdering van de discussie.

6. Deelnemers en gemeente plaatsen geen leugens, dubieuze, lasterlijke, grove, bedreigende teksten en/of afbeeldingen.

7. Deelnemers en gemeenten plaatsen alleen citaten en/of afbeeldingen van anderen of belanghebbenden met hun uitdrukkelijke toestemming.

8. Deelnemers zorgen ervoor dat er geen namen van derden worden vermeld, tenzij hiervoor toestemming is gekregen.

Adres

Gemeente Súdwest-Fryslân
Marktstraat 8
8601 CT Sneek

Contact

Telefoon: 14 0515
E-mail: info@sudwestfryslan.nl

 

 

 

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen wijzigen

Deze website maakt gebruik van cookies. Cookies worden onder andere gebruikt voor het bijhouden van statistieken, het opslaan van voorkeuren, het optimaliseren van deze website, de integratie van social media en marketingdoeleinden. Lees meer over cookies en jouw privacy in ons cookieverklaring. Wij gebruiken de hieronder genoemde soorten cookies.


Deze cookies gebruiken we om de basisfuncties van deze website te kunnen laten draaien en om inzicht te krijgen in het gebruik. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens. Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en worden daarom altijd geplaatst.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Indien u deze toestaat, worden deze cookies gebruikt door aanbieders van externe content die op deze website kan worden getoond. In sommige gevallen gaat het daarbij om marketing- en/of tracking cookies, die het gedrag van bezoekers vastleggen en op basis daarvan gepersonaliseerde advertenties tonen op andere websites.